I. Condiții de garanție pentru defecte, produse și garanții
Compania își asumă o garanție de aprovizionare și produs pentru produsul achiziționat în conformitate cu Codul civil.
Unele produse pot face obiectul unor cereri de garanție pe baza Decretului guvernamental 151/2003 (IX.22.) privind garanțiile obligatorii pentru anumite bunuri de consum durabile.
1. Garanție pentru defecte
În ce cazuri puteți utiliza cererea de garanție?
Dvs. în cazul performanței defectuoase a comerciantului (produs care face obiectul reclamației de calitate) față de companie Puteți pune în aplicare o cerere de garanție în conformitate cu normele Codului civil.
Ce drepturi aveți pe baza solicitării garanției?
Puteți, la alegerea dvs., să faceți următoarele solicitări de garanție:
Puteți solicita repararea sau înlocuirea produsului vizat de reclamația privind calitatea, cu excepția cazului în care este imposibil să se îndeplinească revendicarea aleasă sau pentru Companie să îndeplinească o altă cerere de garanție ar implica costuri suplimentare disproporționate. Dacă repararea sau înlocuirea nu a fost solicitată sau nu a putut fi solicitată, solicitați o reducere proporțională a prețului de achiziție al produsului (produselor) pe care l-ați achiziționat sau al defectului Puteți să o reparați pe cheltuiala dvs., să o reparați de altcineva sau, în ultimă instanță, să vă retrageți din contract (adică returnați produsul și primiți o rambursare.) Cu toate acestea, din cauza unui defect nesemnificativ al produsului Nu există loc pentru retragere.
Puteți trece de la solicitarea de garanție aleasă la alta, dar veți suporta costul tranziției, cu excepția cazului în care: dacă a fost justificată sau justificată de întreprindere.
Care este termenul limită pentru punerea în aplicare a reclamației dvs. de garanție?
Sunteți obligat să faceți defectul imediat după descoperirea acestuia, dar nu mai târziu de descoperirea defectului în termen de 2 (adică două) luni. Doi Nu vă mai puteți exercita drepturile de garanție dincolo de perioada de prescripție anuală. Împotriva cui puteți aplica Revendicarea garanției?
Puteți exercita cererea de garanție împotriva Companiei/Comerciantului de la care ați achiziționat produsul.
Ce alte condiții există pentru exercitarea drepturilor dvs. de garanție?
În termen de 6 (adică șase) luni de la data executării, executarea cererii dvs. de garanție la notificarea defectului in plus, nu aveti alte conditii daca faceti dovada ca produsul sau serviciul a fost furnizat de Di-Va Consult Co SRL SRL. Au trecut șase luni de la finalizare Cu toate acestea, sunteți obligat să dovediți că defectul recunoscut de dvs. este deja performanța (încheierea vânzării) a fost, de asemenea, acolo.
2. Garanția produsului
În ce cazuri vă puteți exercita dreptul de garanție a produsului?
În cazul unui defect al produsului, puteți, la alegerea dvs., să vă exercitați dreptul sau garanția produsului în conformitate cu clauza 1 Faceți o reclamație.
Ce drepturi aveți pe baza solicitării garanției pentru produs?
Ca revendicare a garanției produsului, puteți solicita numai repararea sau înlocuirea produsului defect.
Când este produsul considerat defect?
Un produs are defecte dacă nu respectă cerințele de calitate în vigoare la data introducerii pe piață sau dacă nu are caracteristicile specificate de producător.
Care este termenul limită pentru punerea în aplicare a reclamației privind garanția produsului?
Puteți pune în aplicare solicitarea garanției produsului în termen de doi ani de la introducerea produsului pe piață de către producător. La expirarea acestui termen, el pierde acest drept.
Împotriva cui și în ce alte condiții puteți aplica cererea de garanție a produsului?
Puteți exercita cererea de garanție a produsului numai împotriva producătorului sau distribuitorului bunurilor mobile. Trebuie să dovediți defectul produsului în cazul unei solicitări de garanție a produsului.
În ce cazuri este producătorul (distribuitorul) scutit de obligația sa de garanție a produsului?
Producătorul (distribuitorul) este eliberat de obligația de garanție a produsului numai dacă poate dovedi; acel:
- produsul nu a fost fabricat sau introdus pe piață în cadrul activității sale sau
defectul nu a putut fi identificat în funcție de stadiul cunoștințelor științifice și tehnice la momentul introducerii pe piață; sau
- defectul produsului rezultă din aplicarea legislației sau a reglementărilor oficiale obligatorii.
Este suficient ca producătorul (distribuitorul) să dovedească un motiv pentru scutire.
Vă rugăm să rețineți că, din cauza aceluiași defect, garanția implicită și revendicarea garanției produsului pot fi făcute în același timp, Nu puteți valida în paralel! Cu toate acestea, dacă revendicarea garanției pentru produs este aplicată cu succes, Puteți aplica cererea de garanție pentru un produs înlocuit sau o piesă reparată împotriva producătorului.
3. Garanție
În ce cazuri puteți solicita o garanție în legătură cu produsul achiziționat?
În caz de funcționare defectuoasă, Di-Va Consult Co SRL este obligată să ofere o garanție în conformitate cu Hotărârea Guvernului 151/2003 (IX.22.) privind garanția obligatorie pentru anumite bunuri de consum durabile.
Ce drepturi aveți în baza garanției și în ce perioadă?
În cazul bunurilor de consum durabile, perioada de garanție obligatorie este de 1 an, enumerată în Anexa 1 a Hotărârii Guvernului Produse.
Când este eliberată compania de obligația de garanție?
Compania va fi eliberată de obligația sa de garanție numai dacă dovedește că cauza defectului este a apărut după finalizare.
Vă rugăm să rețineți că, din cauza aceluiași defect, este posibil să aveți o cerere de garanție și garanție sau Nu puteți aplica pretențiile de garanție și garanție a produsului în același timp, în paralel, dar altfel Drepturile care decurg din garanție se aplică indiferent de drepturile prevăzute la punctele 1 și 2.